خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار

دسته بندي : علوم انسانی » کتابداری
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل بهتـریـن و کاملتـریـن خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک هاوالدار ترجمه محمدعلی عبدالوند می باشد که در قالب فایل pdf و 103 اسلاید بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است.

توضیحات مختصر:

بازاریابی صنعتی که به آن Business to Business Marketing یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود، عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار, سازمان های صنعتی, کالاها و خدمات را به منظور تأمین اهدافی چون تولید کالاها و خدمات، کسب سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.

نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از طریق کالاها و خدماتی که بر نیازها و اهداف خرید سازمانی تکیه دارد.

وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا و …

فهرست فصل ها:

فصل 1: ماهیت بازاریابی صنعتی

فصل 2: محیط و شناسایی بازار های صنعتی

فصل 3: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید

فصل 4: روابط خریدار – فروشنده

فصل 5: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی

فصل 6: تقسیم بندی بازار، هدف گیری و جایگاه یابی صنعتی

فصل 7: استراتژی محصول

فصل 8: کانال‌های توزیع صنعتی

فصل 9: مدیریت فروش شخصی

فصل 10: ارتباطات بازاریابی: تبلیغات، ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم

فصل 11: استراتژی‌ها و سیاست‌های قیمت گذاری صنعتی

فصل 12: برنامه ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی

دسته بندی: علوم انسانی » کتابداری

تعداد مشاهده: 50 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: