8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19584
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2274
  • تعداد فروش: 12

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس علوم ششم ابتدایی درس 2 سرگذشت دفتر من

دانلود طرح درس علوم ششم ابتدایی درس 2 سرگذشت دفتر من

0 2.3k
دانلود طرح درس علوم ششم ابتدایی درس 2 سرگذشت دفتر من

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی بهترین فایل طرح درس علوم با موضوع درس 2 سرگذشت دفتر من را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل طرح درس علوم سرگذشت دفتر من در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل سرگذشت دفتر من را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس علوم ششم سرگذشت دفتر من انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس علوم ششم درس 2 سرگذشت دفتر من

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

 

 

اهداف

هدف کلی: از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با ماده و خواص آن آشنا شوند.

اهداف رفتاری: در پایان درس انتظار می رود که دانش آموزان آن قدر توانایی و شایستگی کسب کرده باشند که بتوانند کارهای زیر را انجام دهند.

1-اطالعاتی درباره ی فرآیند تولید یک محصول ارائه دهند که حاکی از توان آنها در بررسی پاره ای از مراحل آشکار فرآیند مورد نظر است (توجه به جنبه های آشکار تولید و برخی از مراحل تولید یک محصول)

2- ضمن ارائه اطلاعاتی درباره ی فرآیند تولید یک محصول، راه حل هایی را برای کاهش میزان مصرف انرژی، بازیافت و استفاده ی بهینه ارائه کند. این راه حل ها با فرآیند تولید محصول کاملا مرتبط است.

3- اطلاعاتی درباره ی فرآیند تولید یک محصول ارائه می دهد که حاکی از آگاهی او نسبت به چگونگی تبدیل مواد در مراحل مختلف است و این آگاهی بر راه حل های ارائه شده برای کاهش مصرف انرژی، صرفه جویی و بازیافت تأثیر گذار بوده و منجر به ارائه ی راه حل های متمایز و خلاقانه شده است.


8,000 تومان