8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19616
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1956

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 3 تصمیم گیری چیست؟

دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 3 تصمیم گیری چیست؟

0 2k
دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 3 تصمیم گیری چیست؟

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی با دانلود فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس 3 تصمیم گیری چیست؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.این فایل طرح درس اجتماعی تصمیم گیری چیست؟ در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل تصمیم گیری چیست؟ را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی ششم تصمیم گیری چیست؟ انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی ششم درس 3 تصمیم گیری چیست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

آموزگار فیلمی کوتاه را به نمایش میگذارد یا قصه ای را می خواند یا فضایی را ترتیب می دهد تا دانش آموزان با یک موقعیت تصمیم گیری رو به رو شوند وسپس از دانش آموزان می خواهد تا در رابطه با آن ذکر دلیل نظرات خود را بیان کنند و دست به انتخاب بزنند. نکته: آموزگار محترم می تواند موقعیت تصمیم گیری واقعی در خصوص کلاس و مدرسه ایجاد کند یا بازی با این هدف را ترتیب دهد.

دانش آموزان بعد از دیدن فیلم یا شنیدن قصه و یا روبرو شدن با موقعیت مورد نظر باید دست به انتخاب زدهریال، تصمیم گیری کنند. باید دلایل خود را نیز حتما بیان کنند.

آموزگار موقعیت های 1 و 2و 3 را از بچه ها می خواهد تا مطالعه کنند و راه های مختلف حل آن را ارائه دهند. نکته: برای این کار آموزگار می تواند بچه ها را به گروه های مختلف تقسیم کند و این کار در قالب فعالیت گروهی انجام شود. دانش آموزان موقعیت ها را با دقت مطالعه و سپس فکر کرده، راه های مختلفی برای هرکدام ارائه می دهند.


8,000 تومان