8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19648
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1707
  • تعداد فروش: 13

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس هدیه های آسمانی ششم ابتدایی درس 12 سفره های با برکت

دانلود طرح درس هدیه های آسمانی ششم ابتدایی درس 12 سفره های با برکت

0 1.7k
دانلود طرح درس هدیه های آسمانی ششم ابتدایی درس 12 سفره های با برکت

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی در اینجا بهترین فایل طرح درس هدیه های آسمانی با موضوع درس 12 سفره های با برکت را با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.این فایل طرح درس هدیه های آسمانی سفره های با برکت در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل سفره های با برکت را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس هدیه های آسمانی ششم سفره های با برکت انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس هدیه های آسمانی ششم درس 12 سفره های با برکت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

-یکی از شروع های خوب برای درس این است که نام و تصویر آرامگاه چند تن از شاعران ایرانی را بر روی کارت بچسبانیم و به کلاس بیاوریم. بر روی تابلوی کلاس بنویسیم «زیاد سفر می کنند» نام و تصاویر شاعرانی چون (حافظ، مولوی، سعدی و...) را بر روی کارت ها می نویسیم. چه کسی دوست دارد دائم سفر برود؟ نشانه ی کسی که زیاد سفر می رود چیست؟ کدام یک از اسامی روی کارت بسیار سفر کرده است؟

2- شروع با تصاویری که ارتباط موضوعی با درس دارند؛ مانند: نشان دادن تصاویر مربوط به : کسانی که ساک و چمدان به دست دارند. - پایانه های مسافربری، اتوبوس، قطار، هواپیما، کشتی - کوه، دریا، جنگل - اماکن دیدنی، میراث فرهنگی، موزه ها - اماکن زیارتی، امامزادگان، حرم حضرت امام رضا (ع) رستوران ها، غذاخوری ها - شهربازی، جاهای دیدنی -فروشگاه ها و بازارچه های قدیمی - نماز خانه ها و مساجدی که در میان جاده ها و راه های کشور وجود دارند


8,000 تومان