8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19961
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2029

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان

دانلود اقدام پژوهی کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان

0 2k
دانلود اقدام پژوهی کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان

فرهنگی عزیز با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان با مشخصات 30 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی کیفیت بخشی به یادگیری وضو در پایه سوم دبستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

گرد آوري شواهد (1)

با توجه به اطلاعاتی که در بیان مسأله توصیف شد بعضي شرکت کنندگان به دلیل بلد نبودن وضو در نماز شرکت نمی کردند و یا نظم را در نماز جماعت به  هم می زدند این عمل باگذشت حداقل 3 هفته از برگزاری نماز هر روز تکرار شده و روز به روز از علاقه وانگیزه ی دانش آموزان کاسته شد. بنابراین ، اطلاعاتی را از طریق پرسش نامه بدست آوردم که در بررسي از آن مشخص شد كه :همۀ آنها دوست دارند وضو را یاد بگیرند و  نماز بخوانند و در نماز جماعت شرکت نمایند.

درپاسخ به سؤالاتی از قبیل :

" آیا در خانه وضو میگیرند و نماز می خوانند ؟"

/13 درصد جواب مثبت   18/68 درصد جواب منفی داده اند و 18/18 درصد گفته اند که گاهی اوقات نمازمی خوانند.

« چه کسانی در خانۀ شما نماز می خوانند؟ »

72/22 درصد گفته اند، والدین آنها، نماز می خوانند و 09/59 درصد بیان داشته اند ، هیچ کس درخانه ی آنها نماز نمی خواند .  و 18/18 درصد گفته اند فقط مادرشان نماز می خواند . این آمار نشان می دهد ،  خانواده های برخی از آن ها اهل نماز بوده و می توانند الگوهای خوبی برای فرزندان خود باشند .

مصاحبه با بعضی از خانواده های دانش آموزان و مصاحبه با همکاران خود که سابقه کاری آنها بیشتر از بنده بوده است .اکثر اولیای این دانش آموزان معتقد بودند که فرزندانشان در منزل نماز نمی خوانند ولی گاهی اوقات در نماز جماعت هایی که در مسجد در ماه های رمضان ودهه ی اول محرم برگزار می شود شرکت   می کنند.عده ای از آنها هم گفتند که فرزندانشان گاهی اوقات نماز می خوانند و در وضو گرفتن صحیح برای نماز خود سهل انگاری زیادی دارند و به درستی نمازهای خود را نمی خوانند و هرچه آنها را نصیحت می کنند گوش نمی دهند...


8,000 تومان