8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19964
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1798

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی برقرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم؟

0 1.8k
دانلود اقدام پژوهی برقرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه

با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم؟ با مشخصات 25 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

چکیده

روابط انسانی عامل مهم موفقیت معاونان در همه معاونت ها مانند معاونت بازرگانی، صنعتی، دولتی و نظامی و غیره است، اما در معاونت آموزشگاهی جایگاه دیگری دارد و با سایر معاونت ها قابل مقایسه نیست. دانش آموزان نه تنها تجربه های کافی برای شناخت و تشخیص مصالح بلند مدت خود را ندارند، از نظر ساده اندیشی و صاف و زلال بودن قلب و اندیشه خود، تحت تأثیر رفتار و روابط افراد اهم از رفتار باطنی و خالصانه و رفتار ظاهری قرار می گیرند. این تأثیر آنقدر زیاد است که با قاطعیت می توان گفت، معاونان و معلمان نمی توانند بدون تأثیر مثبتی که از طریق رفتار و روابط خود بر دانش آموزان می گذارند، در تغییر رفتار یا تعلیم و تربیت آن ها موفق شوند.دربين نيروهاي آموزش و پرورش، معاونان بايد كساني باشند كه با بردن نامشان به ياد خوبي، صفا، صداقت و تمامي فضايل اخلاقي افتاد.ولی متاسفانه در جامعه کنون فرهنگیان مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود کاهی این موضوع نتیجه عکس بدهد. اینجانب الهام علی بخشی معاون آموزشی آموزشگاه شهید مطهری 2با راه حل هایی که در این اقدام پژوهی اجرا کردم در پایان زمانی که دانش آموزان و همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده  شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه های سنگین گذشته وجود نداشت. و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به معاون مدرسه گردید.

زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهده می کردم که همکاران با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمودند. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم.

بنده به این مهم از طریق ایجاد و معاونت مدرسه نامرئی رسیدم. در مدرسه نامرئی بود که توانستم ارتباط بهتری با دانش آموزان و تعامل خوبی با  اعضای ستاد پروژه مهر ایجاد کنم. و در جهت بهبود روابط انسانی در مدرسه کوشا باشم....


8,000 تومان