8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20112
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1832
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی در دانش آموزانم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی را در دانش آموزانم ترویج نمایم؟

0 1.8k
دانلود اقدام پژوهی ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی در دانش آموزانم

جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی را در دانش آموزانم ترویج نمایم؟ با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی را در دانش آموزانم ترویج نمایم؟ با مشخصات 27 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی را در دانش آموزانم ترویج نمایم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی را در دانش آموزانم ترویج نمایم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

یافته های علمی

نقش مطالعه [ کتب و مجلات درسی و غیر درسی ] در تربیت و تقویت روحیه دینی کودکان و نوجوانان

گاهی برخی از والدین به دلیل ناآگاهی و درک نادرستی که از مسائل دینی و مذهبی دارند ، نمی‌توانند راهنمای خوبی برای کودکان و نوجوانان باشند. بنابراین ممکن است در آموزش این گونه مسائل دچار اشتباه شوند یا هرگز فرصت مناسبی برای آموزش این مسائل نیابند. مطالعه مطالب دینی به کودک و نوجوان کمک می‌کند تا به درک صحیحی از این مسائل دست یابد و پیش از آن که دیر شود به رشد و شکوفایی برسد. مطالعه و کتاب خوانی ابزار مطمئن برای دستیابی به ماهیت مشکلات است. کتاب‌خوانی و مطالعه بی‌سیم ارتباطی است که باعث پیوند انسان با جهان می‌شود ، خانواده‌ها باید توجه کنند که یکی از وظایف آنها مداومت در مطالعه و کتاب خوانی است منظور از مطالعه نه تنها پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان است بلکه خود کفایی ، یادگیری و خود آموزی در طول زندگی است. خانواده ها باید به این نکته توجه کنند که مطالعه و کتاب خوانی منابع ، اساسی‌ترین نیازهای فرزندان برای ادامه زندگی سالم است. به طور کلی یکی از عوامل مؤثر در تربیت فرزندان تقویت مطالعه و کتاب خوانی در آنهاست.

نقش مطالعه کتاب های غیر درسی و [ کتب و مجلات درسی و غیر درسی ] در رشد شخصیت کودکان

کودکان این غنچه‌های زیبای زندگی در بیشتر اوقات با قهرمانان و شخصیت های قصه‌های خود همراه می‌شوند و با خلاقیت هایی که گاه به‌جای قهرمان قصه‌ها از خود بروز می‌دهند به تقویت مهارت های خود در زندگی می‌پردازند.

کودکان از طریق کتاب ها [ و نشریاتی ] که می‌خوانند یا شعر ها و قصه‌هایی که می‌شنوند بینش و اطلاعات وسیع‌تری پیدا می‌کنند و در همین مسیر هوشیار دارای اعتماد به نفس و مسلط به دنیای اطراف خود خواهند شد.

متأسفانه در کشور ما به رغم وجود گنجینه‌های علم و معرفت داستان ها و افسانه‌های زیبا و آموزنده ، گروهی از اولیا و مربیان بیشترین زمان خود را برای مسائل آموزشی در نظر می‌گیرند و بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان در خانه و مدرسه اغلب اوقات خود را صرف یادگیری های غیرفعال به حافظه سپردن مفاهیم درس ها و همچنین اضطراب امتحان و نمره می‌کنند وگاه ممکن است از هدف اصلی تعلیم و تربیت و پرورش انسان های خلاق و مبتکر و کارآمد است باز بمانیم.مطالعه ، کودک را در همه اوقات زندگی پرورش می‌دهد و تقویت می‌کند و باعث مسرت خاطر ، وسعت تخیل و قوت تصور او می‌شود و نیز نیروی ابتکار و ابداع به او می‌بخشد...


8,000 تومان