8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20158
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2319
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟

0 2.3k
دانلود اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟

بهترین فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟ با قیمت بسیار مناسب را فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به امر حجاب علاقه مند نماييم؟ 

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مساله :

با توجه به اینکه بد حجابی در جامعه کنونی  در حال ترویج است و این مقوله مخصوصا می تواند در دانش آموزان که سریعتر الگو برداری می کنند تاثیر بسزایی داشته باشد .در آموزش و پرورش باید کارهای عمیق‌تر و مرحله‌ای صورت بگیرد. دو مطلب را باید از هم جدا کرد. یکی اینکه اصلاح عمیق و ریشه‌ای مسئله‌ی حجاب قطعاً در سطح مدارس و محیط‌های آموزشی ممکن است. در واقع به مسئله‌ی حجاب باید در مدارس و کلاس‌های درس‌ و فضای تعلیم و تربیت‌ بیندیشیم. جای اصلاح این مسئله کف خیابان نیست. مطلب دوم اینکه اگر فقط از آموزش و پرورش انتظار داشته باشیم در این زمینه کار کند، انتظار درستی نیست.

یعنی باید همه‌ی دستگاه‌ها به آموزش و پرورش کمک کنند. مدیریت و هدایت این امر را باید یک تیم خبره و کارشناس در آموزش و پرورش بر عهده داشته باشد، ولی باقی نهادها هم باید خدماتی به آموزش و پرورش ارائه دهند تا این کار انجام شود. در واقع باید بین نهادهای مختلف تقسیم کار کرد. حوزه‌های علمیه قطعاً می‌توانند در این جهت مفید باشند. اگر به حوزه‌های علمیه‌ی خواهران کمک کنیم که بتوانند به آموزش و پرورش یاری برسانند و آموزش و پرورش هم در سطح مدارس با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اردوهای ویژه‌ی مهارت‌های حجاب و اصلاح رفتارها به خصوص از دوره‌ی دبستان از آن‌ها کمک بگیرد، بسیار مؤثر خواهد بود.

همچنین بخش‌های پژوهشی جامعه باید کمک کنند. نباید انتظار داشته باشیم که تمام مراحل کار را خود آموزش و پرورش انجام بدهد. به هر حال جایی مثل وزارت ورزش و جوانان یا مراکز پژوهشی، ‌حوزوی و دانشگاهی بایستی در ریشه‌یابی و ارائه‌ی مدل‌ها و راهکارهای اصلاح مسئله به آموزش و پرورش کمک کنند. از سویی دیگر، باید برنامه‌ها و سریال‌هایی ساخته شود که به فضای مدرسه کمک کند. در واقع باید آن کارهایی که مدرسه انجام می‌دهد توسط رسانه‌ی ملی حمایت و تقویت شود. تبلیغات دینی ما به همین ترتیب باید کمک کنند. در مجموع همه‌ی جامعه باید کمک کنند تا از فضای مدرسه به نحو احسن برای تقویت و تعمیق مسئله‌ی حجاب استفاده شود...


8,000 تومان