8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20432
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2822

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر

دانلود مقاله تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر

0 2.8k
دانلود مقاله تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر

برای دانلود مقاله در‌مورد تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر در تعداد صفحات 12 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب همراه ما باشید.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:تغییر نگرش در حیطه اخلاقی و رفتاری و فضای مجازی با تلفیق هنر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

چکیده

پیام های تربیتی حاصل از هنر بر زندگی اثرگذار بوده و به آن معنا می بخشد. هنر یعنی انتقال احساس نسلی که روز و روزگارشان در دنیای مجازی سپری می شود و از حضور و لمس واقعی محیط بی بهره هستند. نسلی که حوصله شنیدن ندارند و از نصیحت خسته هستند. نسلی که رویش غنچه گل، دریای آبی، خزان درختان و حس لطیف و بی صدای بارش برف را تنها از پشت مانیتور احساس می کنند. این نسل نیازمند آشتی دوباره با هنر و طبیعت هستند. در این تجربه قصد این بود که با چندین مهارت ساده بتوان دانش آموزان را از رخوت و سستی درآورد و اعتماد به نفس و عزت نفس را در آن ها تقویت کرد. توجه و دید آن ها را به طبیعت و محیط پیرامون توسعه بخشید و با ایجاد شادی و شادابی حاصل از نقاشی و رنگ، پیام را منتقل کرد....


8,000 تومان