8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20440
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2444
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس

دانلود مقاله ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس

0 2.4k
دانلود مقاله ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس

در اینجا بهترین مقاله در‌مورد ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.با دانلود این مقاله در تعداد صفحات 13 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:ترغیب دانش آموز با نقص کم توجهی و بیش فعالی به کلاس و درس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه:

کودکان از لحاظ پویایی و فعالیت های حرکتی تفاوت های بسیار دارند. شاید به نظرر ما بزرگسالان و همه کودکان پر انرژی، پر جنب و جوش و بیش فعال به نظر بیایند، ولی آنچه کودکان بیش فعال را از سایر همسن و سالانشان جدا می سازد، این است که آن ها را بدون آن که هدف خاصی را دنبال کنند، بدون وقفه، می دوند ، می پرند، تکان می خورند و ناآرام اند. علاوه بر آن، کودکان بیش فعال در زمینه تمرکز و توجه ...   انجام تکالیف مدرسه شان مشکل دارند      فرزانه پور، 3142 هر گاه این علائم به گونه ای بروز و ظهور کند که باعث ایجاد اختلال و بی نظمی در روند تحصیلی و تربیتی کودک گردد، وظیفه مربیان و آموزگاران این است که با مداخه علمی و کارشناسانه و با استفاده از راه کارهای درمانی تربیتی ویژه و آمروزه ها ی دین مبین اسلام مشکلات کودک را به حداقل برسانند....


8,000 تومان