8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20442
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2252

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی

دانلود مقاله برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی

0 2.3k
دانلود مقاله برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی

برای دانلود مقاله در‌مورد برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی در تعداد صفحات 11 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:برنامه آزمون های علمی عملی و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه:

یکی از نظامهایی که برنامه ریزی در آن از اهمیت دو چندانی برخوردار است، آموزش و پرورش است. در این نظام پیچیده، وسیع و متعالی صرفا تعیین هدف کافی نیست بلکه باید شیوه های رسیدن به هدف نیز در نظر گرفته شودکه به این شیوه ها برنامه ریزی بر همین اساس آموزش و پرورش خلاق، بارور و سازند ه گویند امری حیاتی است. ولی تامین آن برای همه مردم بسیار دشوار و نیازمند منابع مادی و انسانی عظیم، راهبردها و تدابیر منطقی و کوششهای پیگیر وسیع است و اگر برنامه ریزی آموزشی منطقی و واقع بینانه نباشد، نه تنها به نتایج مطلوب نمیرسد، چه بسا ممکن است زیانهای غیر قابل جبرانی را هم به بار میآورد   مدارس در آموزش و پرورش زیر بنای اصلی و آینده اجتماعی کشورند و نمی توان آنها را بصورت تصادفی اداره کرد. فراهم آوردن فرصتهای مساوی آموزشی و پرورشی در سطح مدارس و برای تمام دانش آموزان با هدف افزایش کارآیی و بهرهوری دانش آموزان و منابع انسانی مدارس، رشد ابعاد مختلف یادگیرندگان در حیطه مهارتها، دانشها و ... امری ضروری است...


8,000 تومان