4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21222
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2597

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله ماست بخوريد به ده دليل

دانلود مقاله ماست بخوريد به ده دليل

0 2.6k
دانلود مقاله ماست بخوريد به ده دليل

با دانلود مقاله در مورد ماست بخوريد به ده دليل در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ماست بخوريد به ده دليل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ماست بخوريد به ده دليل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ماست بخوريد به ده دليل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 تحقيقات زيادي در مورد اثرات درماني و پيشگيرانه‌ي ماست و باكتريهايي كه در توليد آن به كار رفته اند بر بيماري هايي مانند سرطان ، عفونت ها ، اختلالات دستگاه گوارش و آسم انجام شده است .

اين نظريه وجود دارد كه افزايش مصرف ماست ، به خصوص در افراد داراي اختلال ايمني مانند افراد مسن ، پاسخ ايمني و مقاومت به بيماري هاي مرتبط با آن را افزايش مي‌دهد .

شير در اثر تخمير توسط باكتري ها ، به ماست تبديل مي‌گردد . به جز چند تفاوت كوچك ، شير و ماست تركيب ويتاميني و مواد معدني مشابهي دارند . در طي تخمير ويتامين B12.B6.C مصرف مي‌شوند و اسيد فوليك و كولين توليد مي‌گردند . تفاوتهاي كوچك ديگري نيز ممكن است وجود داشته باشد كه بستگي به گونه ي باكتري به كار رفته  دارد . اگر چه تركيب مواد معدني شير و ماست مشابه هستند . ولي برخي مواد معدني مانند كلسيم در ماست ، قابليت دسترسي بيشتري دارند ، چون در يك تركيب اسيدي وارد بدن مي گردد ، معمولاً ماست لاكتوز كمتر و اسيد لاكتيك بيشتري نسبت به شير دارد و به همين دليل افرادي كه عدم تحمل لاكتوز دارند و نمي توانند شير را تحمل نمايند ، مي‌توانند از ماست استفاده كنند . همچنين ماست نسبت به شير، گالاكتوز ، پپتيدها ، اسيدهاي آمينه و اسيدهاي چرب بيشتري دارد . 


4,000 تومان