4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21282
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1934

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مشارکت معلمین

دانلود مقاله مشارکت معلمین

0 1.9k
دانلود مقاله مشارکت معلمین

با دانلود مقاله در مورد مشارکت معلمین در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مشارکت معلمین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مشارکت معلمین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مشارکت معلمین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 آموزش و پرورش یکی از سازمان های خدماتی می باشد که سال های سال است که به تربیت و تعلیم کودکان، جوانان و نوجوانان این مرزو بوم می پردازد، سازمانی که کلیه قدرت و دانش خود را از نیروی انسانی شاغل به کار در آن تامین می نماید. امروزه در سازمان های مختلف و شرکت های مختلف بحث نیروی انسانی و قدرت و ارزشی که نیروی انسانی می تواند فراهم آورد یکی از مباحث داغ مدیریت می باشد، چنانکه شاخه ای از علم مدیریت نیز تحت عنوان مدیریت منابع انسانی[1][1] در حوزه علم مدیریت ایجاد شده و هدف آن نیز پی بردن به زوایای مختلف منابع انسانی ( سرمایه های انسانی) هر سازمان و توانایی و شیوه های ارتقاء و افزایش بهره وری منابع انسانی است.

منابع انسانی در هر سازمان همانند و شاید بتوان گفت بیشتر از منابع مادی و سرمایه ای سازمان دارای ارزش و اهمیت می باشد. چراکه هر سازمانی در صورت عدم وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد با وجود منابع مادی مختلف و مدرن و نیز بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا نمی تواند مسیر رشد و ترقی را طی کرده و به حیات خود ادامه دهد.


4,000 تومان