8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21486
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2264

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم

دانلود مقاله سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم

0 2.3k
دانلود مقاله سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم

با دانلود مقاله در مورد سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سيره پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه و آله وسلم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

 در ميان تمام انبيا، تنها پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله است كه جزئيّات تاريخ زندگى او به روشنى ثبت و ضبط شده كه افتخار بزرگى براى مسلمانان به شمار مى‏رود، زيرا زندگى ساير انبيا مدّتى بعد از آن بزرگواران، با تحريفات فراوان و همراه با انواع تهمت‏ها نوشته شده است.


كتاب‏هاى زيادى درباره اخلاق پيامبر صلى الله عليه و آله نوشته شده كه بيشتر آنها به زبان عربى است و چون در بخش‏هاى قبلى درباره انبيا و شناخت و صفات آنان بحث‏هايى كرديم مناسب است گوشه‏اى از سيره آن پيامبر عزيز صلى الله عليه و آله را در اينجا ذكر كنيم زيرا آشنايى با سيره و روش زندگى و اخلاق فردى و اجتماعى آن بزرگوار براى همه مردم بدون استثنا مفيد است. از خداوند متعال مى‏خواهم اين نوشته مختصر را از ما بپذيرد و ما را از بهترين امّت پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله قرار دهد.


8,000 تومان