4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21557
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1815

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن

دانلود مقاله ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن

0 1.8k
دانلود مقاله ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن

با دانلود مقاله در مورد ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ظرفیت مدیریت در دوره تغییرات سریع و جهانی شدن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 دنياي قرن بيست و يكم وارد دوره جديدي از تغييرات مهم و جهاني شدن شده است كه چالشهاي بسياري در جوامع اقتصادها، دولتها و سيستمهاي اداري بوجود آورده اند. جهاني شدن همراه با يك سيستم جهاني غارتگر پديدار شده است كه بشريت و دولت ملي و نظامهاي دستگاه اجرايي را تهديد مي كند و به وسيله هرج و مرجهاي زياد، تغييرات غيرخطي و نابسامان، بحرانهاي خسته كننده و احتمالات سست كننده ترسيم مي شود اين محيط بسيار پيچيده نياز به « ظرفيتهاي كاملاً جديدي » جهت كنترل و اداره نظارت دولتي و اداري دارد و ظرفيتهاي كنوني كافي نيستند و به سيستمهاي طراحي نوين نياز است. اين مقاله دورنماي بزرگي از ساخت « ظرفيت جديد » در نظارت دولتي و اداري در عصر جهاني شدن را مورد ملاحظه قرار

مي دهد. براي بقا و رفاه رهنمودهاي ساده اي پيشنهاد مي كند سياستهاي خاصي طرح ريزي مي كند و حوزه هاي مهم ظرفيت راهبردي را با پيشنهاداتي براي اقدامات برجسته ترسيم مي كند.

v                 پيشگفتار : مشكلات و راه حلها

جهان با تغييرات مهمي كه جوامع، اقتصادها، دولتهاو سيستمهاي نظارتي را در همه مناطق دگرگون كرده اند وارد هزارة جديدي شده است تمدن نويني پديدار شده است و بسياري از نظامهاي سنتي و پذيرفته شده، روشهاي متداول و فرهنگها به طور خطرناكي تا حد انقراض به چالش كشيده شده اند. استقلال دولتهاي ملي توسط نظامهاي نظارتي نيروهاي چند مليتي و پديدار شده در جهان مورد ترديد قرار گرفته اند، مرزهاي عرضي قديمي توسط فناوريهاي ارتباطي برتر شكسته شده اند، مهاجرت جهاني و وابستگي متقابل در حال توسعه است و احتمال وقوع كشمكش ها و جنگهاي جهاني شامل جنگهاي هسته اي در عوض كاهش، افزايش يافته اند همانطور كه تلاش براي يكپارچه سازي و برابري جهاني بيشتر، زياد شده است.

4,000 تومان