8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21590
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2050

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد غدير در سيره اهل بيت (ع)

دانلود تحقیق در مورد غدير در سيره اهل بيت (ع)

0 2k
دانلود تحقیق در مورد غدير در سيره اهل بيت (ع)

با دانلود تحقیق در مورد غدير در سيره اهل بيت (ع) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق غدير در سيره اهل بيت (ع) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق غدير در سيره اهل بيت (ع) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد غدير در سيره اهل بيت (ع)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 غدير از اساسى‏ترين برنامه‏هاى پيامبر خدا(ص) براى دوام و عزت و شكوه اسلام و قرآن بود. او در بازگشت از حجة‏الوداع آخرين رسالت‏خويش را انجام داد. زيرا خدايش فرموده بود:

يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليك من ربك و ان لم تفعل فما بلغت رسالته والله يعصمك من الناس ان الله لا يهدى القوم الكافرين. (1)

اى پيامبر، آنچه از سوى پروردگارت بر تو نازل شده ابلاغ كن و اگر نكنى پيامش را نرسانده‏اى; خداوند تو را از گزند مردم نگه مى‏دارد. خداوند گروه كافران را هدايت نمى‏كند. (2)

در پى اجراى اوامر پروردگار و معرفى وصى و جانشين خود على‏بن‏ابى‏طالب(ع) آيه اكمال دين: «اليوم اكملت لكم دينكم و اتممت عليكم نعمتى و رضيت لكم الاسلام دينا; امروز دين شما را كامل كردم و نعمت‏خود را بر شما تمام نمودم و اسلام را به عنوان آيين (جاودان) شما پذيرفتم‏» نازل (3) و روز غدير جشن ولايت و وصايت‏شد


8,000 تومان