4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21676
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1751

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي

دانلود مقاله چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي

0 1.8k
دانلود مقاله چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي

با دانلود مقاله در مورد چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

آنچه در سازمانها مزيت رقابتي ايـــجاد مي كند، بهره وري به معناي بكارگيري و تركيب موثر منابع موجود در سازمان است. بهبود اثربخش بهره وري همانند ساير مولفه ها و فرآيندهاي نرم افزاري سازماني از الزامات كار سازماني است كه در ذات و خميرمايــه بهره وري بهبود نهفتـــه است و مشروعيت بهره وري در بهبود و اصلاح آن است. استقرار چرخه مديريت بهبود بهره وري موجب مــــي گردد كه بهره وري به صورت يك فرآيند دائمي ارتقا يابد و مسير بهره وري مشخص و بسترسازيهاي لازم صورت گيرد. حركت بهره وري لازمه رشد و پيشرفت سازمان بوده و به نهادي شدن امر بهبود در نظامهاي مختلف سازماني منجر خواهد شد.

در اين مقاله به برخي راهكارهاي عملي استقرار چرخه مديريت بهبود بهره وري اشاره خواهد شد كه بيشتر مبتني بر تجارب نگارنده در يكي از سازمانهاي بزرگ صنعتي است. 

4,000 تومان