8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21694
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2240

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان

دانلود تحقیق در مورد معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان

0 2.2k
دانلود تحقیق در مورد معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان

با دانلود تحقیق در مورد معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

 سلجوقيان ترکان غز بودند که براي تصرف زمينهاي حاصلخيز از ماوراء النهر به کشور ايران آمدند و بزودي با فتوحات خود توانستند علاوه بر ايران آسياي صغير را نيز به تصرف در آورند. بدين ترتيب در آغاز قرن پنجم سلسله ي ترکان سلجوقي تأسيس شد. بعد از حکومت طغرل نوبت به حکمراني آلب ارسلان رسيد. بعد از مدتي حکومت به دست ملکشاه سلجوقي افتاد و سرانجام در دوره ي حکومت سلطان سنجر سلجوقي حکومت اين سلسله روبه ضعف نهاد و بعد از مدتي به دست سلسله ي ديگري به نام خوارزمشاهيان منقرض شد.

از وقايع مهم سياسي اين دوره، قيام فراگير اسماعيليان بود که حدود دويست سال، تقريباً بيشتر قلمرو جهان اسلام و آسيا را فراگرفت. رئيس اين فرقه حسن صباح، ضمن جمع آوري تعداد زيادي از طرفداران خود گذرگاههاي صعب العبور را به عنوان پايگاهي براي توسعه ي قدرت و قيام خود انتخاب کرد. 

8,000 تومان