8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21996
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2673

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی

دانلود مقاله نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی

0 2.7k
دانلود مقاله نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی

با دانلود مقاله در مورد نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نقش زیر ساخت های کامپیوتری در آموزش و تجارت الکترونیکی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:75 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده

        امروزه فن آوری اطلاعات در زندگی بشر نقش بسیار مهم و چشمگیری دارد.با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوتر و راه اندازی اینترنت و شبکه،زندگی انسانها تحت تاثیر قرار گرفته ودچار تحولی عظیم شده است.

زیر ساختهای کامپیوتری که عبارتند از:اینترنت ،شبکه،مبایل و . . . ،از عوامل همین پیشرفتتکنولوژی هستند.این زیر ساختها در تجارت و آموزش نقش مهمی دارند وباعث بوجود آمدن واژه هایی چون تجارت الکترونیکی و آموزش الکترونیک شده اند.

ﺗﺠﺎرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ ﭼﻴﺴﺖ؟

        ﺗﺠﺎرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ واژهاي اﺳﺖ ﻛﻪ اﻣﺮوزه در ﻣﻘﺎﻻت و ادﺑﻴﺎت ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ و ﺗﺠﺎرت و رﺳﺎﻧﻪﻫﺎي ﻋﻤﻮﻣﻲ    ﺑﺴﻴﺎر ﺑﻪ ﮔﻮش ﻣﻲرﺳﺪ. اﻳﻦ ﭘﺪﻳﺪه ﻧﻮﻳﻦ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻧﻮﭘﺎﺑﻮدن و ﻫﻢ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻛﺎرﺑﺮدﻫﺎ و زﻣﻴﻨﻪﻫﺎي ﺑﺴﻴﺎر  ﻣﺘﻨﻮع ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ، ﻧﺰد ﻣﺮاﺟﻊ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﺗﻌﺎرﻳﻒ ﻣﺨﺘﻠﻔﻲ دارد. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﺠﺎرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ ﭘﺪﻳﺪهايﭼﻨﺪرﺷﺘﻪاي اﺳﺖ ﻛﻪ ازﻃﺮﻓﻲ ﺑﺎ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪﺗﺮﻳﻦ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت و ازﺳﻮي دﻳﮕﺮ ﺑﺎ ﻣﺒﺎﺣﺜﻲ ﻣﺜﻞﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ و ﻓﺮوش، ﻣﺒﺎﺣﺚ ﻣﺎﻟﻲ و اﻗﺘﺼﺎدي و ﺣﻘﻮﻗﻲ ﭘﻴﻮﺳﺘﮕﻲ دارد. از اﻳﻦرو ﺗﻌﺎﺑﻴﺮ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻧﻲ از آن   آﻣﺪه اﺳﺖ.

نقش حياتي فناوري الكترونيكي در آموزش و پرورش

 يادگيري الكترونيكي زاييده چرخه تحولات سريع و رو به گسترش فناوري هاي نو به مفهوم واقعي آن است. يادگيري الكترونيكي به وسيله اينترنت صورت مي گيرد و با جديدترين اطلاعات همراه است. مجموعه اي از روش هاي آموزشي را در برمي گيرد (آموزش هاي مجازي، همكاري ديجيتالي، شبيه سازي و...) فراگير محور است و به ويژگي فردي او توجه دارد. اينترنت محور نيست، كثرت گراست (شامل همه مي شود). نهايتاً قابليت انجام دادن فرايندهاي اداري و مديريتي از قبيل: ثبت نام، پرداخت شهريه، نظارت بر روند اجراي فعاليت هاي يادگيرنده، تدريس و اجراي ارزشيابي از راه دور را فراهم مي كند.


8,000 تومان