8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22138
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2228

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

دانلود مقاله مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

0 2.2k
دانلود مقاله مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

با دانلود مقاله در مورد مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

سازمانهاي تحقيق و توسعه (R&D) از چهار جنبه منابع انساني، منابع مالي، ارتباطات و فرهنگ سازماني با ديگر سازمانها متفاوتند. منابع انساني سازمانهاي تحقيق و توسعه نيز به دليل اينكه خلاق، خودانگيخته، سيار، يادگيرنده، مستقل، متفكر، انعطاف پذير، داراي اعتماد به نفس و درون گرا هستند با منابع انساني ساير سازمانها فرق دارند. اينگونه تفاوتها مديران سازمانهاي تحقيق و توسعه را بر آن مي دارد كه نسبت به مديريت منابع انساني سازمان خويش دقت لازم را مبذول دارند و به نكاتي كه افزون بر سازمانهاي معمولي بايستي مدنظر قرار دهند، توجه كنند. يعني در كارمنديابي به انتخاب قهرمانان و افراد تعليم ديده و باانگيزه بپردازند.

در امر آموزش نيروي انساني، از روشهاي مناسب از جمله روش گردش شغلي استفاده كنند تا ضمن توسعه ديد كاركنان، باعث تقويت روحيه كاري آنان گردند و آنان را به افرادي كل نگر تبديل سازند.


8,000 تومان