8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22235
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2228

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی

دانلود مقاله نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی

0 2.2k
دانلود مقاله نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی

با دانلود مقاله در مورد نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نقشه كشي در ساختمان و زمین شناسی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

شناخت زمين

يك طراح قبل از طرح نقشه مي بايست به اوضاع منطقه كاملا آشنايي داشته باشد تا بتواند نوع ساختمان را نسبت به موقعيت محل با توجه به استقامت زمين وفور مصالح موجود محلي - نوع آب و هوا و آبهاي زيرزميني آن معين نموده و طرحي ارائه دهد تا هم استحكام كافي داشته و هم از نظر اقتصادي مقرون به صرفه بوده و در ضمن از زيبائي لازم برخوردار باشد.

لكن مهمترين مسئله اي كه قبل از احداث هر بنا و ساختماني بايستي اجبارا در نظر گرفته شود و بسيار نيز حائز اهميت ،شناخت كامل زمين از نظر مقاومت و نوع خاك(مكانيك خاك)آن است و در صورت عدم توجه به اين موضوع چه بسا ممكن است خسارت جاني و مالي جبران ناپذيري را باعث گردد.

اهميت نقشه كشي در رشته ساختماني      

 نقشه كشي در رشته ساختمان نه تنها يكي از مهمترين دروس فني است بلكه پيش بناي دروس فني نظري و كاركاهي نيز هست.                    

گذشته از اين در تحصيلات بالاتر چه در كارهاي كارگاهي ساختماني و ه در دفاتر مهندسان هميشه مورد استفاده خواهد بود. پس نيكو است كه با دقت و علاقه بيشتر اين درس جالب را شروع و در فراگيري آن كوشا باشيم. 

8,000 تومان