4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22251
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2024

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي

دانلود مقاله ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي

0 2k
دانلود مقاله ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي

با دانلود مقاله در مورد ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ورود ميسيونرهاي مسيحي و كمپانيهاي غربي به جوامع اسلامي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 شما درتاريخ مي بينيد وقتي استعمارگران درآسيا ، آفريقا و آمريكاي لاتين وارد شدند قبل ازآنكه سياستمدارها ، سربازها و قزاقهاي خود را به آن مناطق وارد كنند ، ميسيونهاي مسيحي و هياتهاي تبشيري مسيحي را وارد كردند . اول سرخپوستها و سياهپوستها را مسيحي كردند و آنگاه طناب استعمار را به گردنشان انداختند ، بعد هم آنها را از خانه و كاشانه ي خودشان آواره كردند .

مبلغين مسيحي از دوسه قرن پيش ، حداقل از صد سال پيش ، به مناطق دوردست آفريقا يا آمريكا رفتند و دراعماق جنگلها ، جايي كه حتي آدمهاي معمولي و تجار هم نمي رفتند ، مشغول تبليغ شدند . انسان گاهي ازاينكه اينها به جاهايي رفتند كه اميد مسيحي شدن مردم آنجا اصلاً وجود نداشت مثل ايران متعجب مي شود . يك وقت درصحبتي عرض كردم كه مبلغين مسيحي مكرر به ايران آمدند كه شرح حالشان موجود است اينها از زمان نادرشاه بلكه قبل از نادرشاه براي تبليغ مسيحيت ، خانه ، زندگي ووطن مألوف خود را رها كردند و با وسايل سفر آن موقع ، به كشوري مثل ايران مي آمدند و سالهاي دراز مي ماندند كه مسيحيت را تبليغ كنند .

تجربه ي استكبار اين است كه هرجا اسلام جدي شد بايد با آنجا جنگيد . ازآن روزي كه غريبها به قصد استعمار وارد كشورهاي مسلمان شدند از قرن هفدهم كه از اروپا به اين كشورها آمدند و به اسم كمپاني ،‌كليسا و چيزهايي از اين گونه كم كم دركشورها جا خوش كردند ، از همان وقت فهميدند كه جامعه ي اسلامي و دين اسلام با اهداف استعماري كه آنها را به اين طرف دنيا فرستاده مقابل و مبارز است و ازهمان وقت قراين زيادي برايشان وجو داشت . 

4,000 تومان