8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22311
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1785
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد ژیمناستیک

دانلود تحقیق در مورد ژیمناستیک

0 1.8k
دانلود تحقیق در مورد ژیمناستیک

با دانلود تحقیق در مورد ژیمناستیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ژیمناستیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ژیمناستیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ژیمناستیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

 

تاریخچه ژیمناستیک      

ژیمناستیک یک ورزش است که حرکات بدن را بر اساس یک آهنگ هماهنگ و موزون می‌‌سازد در حقیقت ژیمناستیک را می‌‌توان به عنوان یک هنر در نظر گرفت مسابقات ژیمناستیک میزان توانایی، قدرت، هماهنگی، انعطاف بدنی افراد را ارز یابی می‌‌کند. در تاریخچه زیمناستیک ورزشکاران متعددی وجود دارند که دنیا را با حرکات و اجرای فوق العاده خود تحت تأثیر قرار داده‌اند. تاریخچه زیمناستیک تمرینات خاص و اولیه زیمناستیک در یونان قدیم بوجود آمده و این تمرینات بخشی از آموزشهای نظامی و حرکات بدنی افراد آن زمان به حساب می‌‌آمد این حرکات بدنی و تمرینات بدنی به عنوان برنامه مکمل با برنامه‌های آموزشی کودکان قرار گرفته بود.

این عقیده وجود داشت که این تمرینات باعث ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین فکر و بدن می‌‌شود تاریخچه ژیمناستیک را می‌‌توان در یونان قدیم بازیابی کرد. ژیمناستیک از کلمه gghnazein به معنی انجام تمرینات بدون لباس گرفته شده است. ژیمناستیک در شکل امروزی اولین بار در سوئد دیده شد. تاریخچه ژیمناستیک نشان می‌‌دهد لوازم مسابقات ژیمناستیک توسط آلمان و چکسلواکی در دهه 1880 ایجاد شدند. آقای تحصیلکرده آلمانی به نام fridrich Lvdwig jahn به عنوان پدر زیمناستیک معروف می‌‌باشد. او با استفاده از ابزار و لوازم التحریر برای ایجاد تقویت نظم شخصی و قدرت بدنی استفاده کرد. 

8,000 تومان