4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22464
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2468
  • تعداد فروش: 27

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق

دانلود مقاله سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق

0 2.5k
دانلود مقاله سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق

با دانلود مقاله در مورد سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سيستم اعلام حريق و اطفاء حريق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 الف) سيستم اعلام و اطفا دستي: در اين سيستم از شاسي‌هاي اعلام حريق در ورودي و خروجي ساختمان استفاده مي‌شود كه با شكستن شيشه روي شاسي و فشار دادن دكمه، آژير به صدا در مي‌آيد. در اين سيستم همچنين بايد كپسولهاي آتش‌نشاني مناسب در محل موجود باشد.

ب) سيستم اعلام حريق اتوماتيك: براي بالا بردن سرعت عمل بجز كليدهاي دستي از حسگرهاي اتوماتيك (دتكتورها) نيز استفاده مي‌شود. اين سيستم در مكانهايي كه افراد در كليه ساعات شبانه‌روز در آن حضور دارند به كار مي‌رود.

ج) سيستم اعلام و اطفاء حريق اتوماتيك: در اين سيستم علاوه بر اعلام حريق از سيستم اطفاي اتوماتيك نيز استفاده مي‌شود. اين سيستم در مكانهايي كه رشد آتش سريع است يا امكان انفجار وجود دارد استفاده مي‌شود. انواع سيستم‌هاي اطفا حريق عبارتند از:

1ـ سيستم اطفاي آبپاش           

2ـ سيستم اطفاي باگاز             

3ـ سيستم اطفاي با كف خشك                       

4ـ سيستم اطفاي با گاز هالوژن.

همچنين بايد توجه داشت در سيستم‌هايي نظير اعلام و اطفاي حريق، ساعت مركزي، وسايل ارتباطي، سيستم‌هاي حفاظتي و روشنايي اضطراري از يكسو سازها يا باطري‌ها به عنوان منبع توليد نيرو استفاده مي‌شود.


4,000 تومان