4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22519
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2587
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله وظایف کمیته فنی حسابرسی

دانلود مقاله وظایف کمیته فنی حسابرسی

0 2.6k
دانلود مقاله وظایف کمیته فنی حسابرسی

با دانلود مقاله در مورد وظایف کمیته فنی حسابرسی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله وظایف کمیته فنی حسابرسی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله وظایف کمیته فنی حسابرسی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد وظایف کمیته فنی حسابرسی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 وظایف کمیته فنی:

 

الف - پیشنهاد سیاستهای کلی سازمان در زمینه امور فنی و حرفه‌ای به مراجع ذیصلاح جهت بررسی و تصویب .

 

ب - پیشنهاد برنامه‌های امور فنی و حرفه‌ای در چارچوب سیاستهای کلی و مقررات سازمان ( مشتمل بر برنامه‌ریزی برای مدیریت تدوین استانداردها ومدیریت بررسیهای فنی و حرفه‌ای) و ارائه آن به مراجع ذیصلاح جهت تصویب .

 

پ - تدوین استانداردهای ( اصول و ضوابط) حسابداری و حسابرسی بمنظور رفع تنگناهای موجود و تأمین نیازهای کشور با بکارگیری مدیریت تدوین استانداردها و ارائه آنها به مراجع ذیصلاح سازمان .

 

ت- تهیه دستورالعملها ، فرمها ، برنامه‌ها و بخشنامه‌های حرفه‌‌ای ( مشتمل بر پاسخ سئوالات حرفه‌ای همکاران و واحدهای مورد رسیدگی ) با بکارگیری مدیریت بررسیهای فنی و حرفه‌ای و ارائه آنها به مراجع ذیصلاح سازمان .

 

ث- هدایت و نظارت بر برگزاری سمینار ، سخنرانی و جلسات توجیهی فنی و حرفه‌ای که در چارچوب سیاستها و برنامه‌های مصوب بمنظور دستیابی به اصول و ضوابط مورد قبول(استانداردها) تشکیل می‌شود .


4,000 تومان