4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22520
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2056

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله كنترل هاي داخلي

دانلود مقاله كنترل هاي داخلي

0 2.1k
دانلود مقاله كنترل هاي داخلي

با دانلود مقاله در مورد كنترل هاي داخلي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله كنترل هاي داخلي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله كنترل هاي داخلي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد كنترل هاي داخلي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 سياست ها و روش هاي تدوين شده توسط واحد تجاري جهت تأمين اطمينان نسبي از دستيابي از اهداف سازماني واحد تجاري و در واقع براي دست يابي به اهداف مديريت در جهت حصول اطمينان از رعايت رويه هاي مورد نظر مديريت، حفاظت از دارايي ها، پيشگيري و كشف تقلبات و اشتباهات دقيق و كامل بدون مدارك حسابداري و تهيه به موقع صورت هاي مالي قابل اعتماد.

سيستم كنترل داخلي به مديريت در جهت قابليت اتكا لازم اطلاعات حسابداري كه جهت اخذ بسياري از تصميمات تجاري هستند، اطمينان نسبي مي دهد. در واقع تصميمات مديريت به صورت رويه هاي شركت در مي آيند و اين رويه ها بايد به مقام قسمت هاي شركت ابلاغ و اجراي آن به طور منظم پيگيري شود تا موثر باشند.

سيستم كنترل داخلي نسبت به رعايت رويه هاي پوشيده اطمينان لازم را به وجود مي آورد. كنترل هاي داخلي براي حسابرسان نيز داراي اهميت زيادي است چراكه حسابرسان به كيفيت كنترل هاي داخلي بيشتر از هر عامل ديگري براي تعيين نحوه ي رسيدگي هايشان توجه مي نمايند.


4,000 تومان