8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22760
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3140

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله قانون جاذبه و دافعه علي

دانلود مقاله قانون جاذبه و دافعه علي

0 3.1k
دانلود مقاله قانون جاذبه و دافعه علي

با دانلود مقاله در مورد قانون جاذبه و دافعه علي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله قانون جاذبه و دافعه علي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله قانون جاذبه و دافعه علي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد قانون جاذبه و دافعه علي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

 قانون ( جذب و دفع ) يك قانون عمومي است كه بر سرتا سر نظام آفرينش حكومت مي كند ، از نظر جوامع علمي امروز بشر مسلم است كه هيچ ذره اي از ذرات جهان هستي از دائره حكومت جاذبه عمومي خارج نبوده و همه محكوم آنند .

بشر دورانهاي باستان به جاذبه عمومي جهان پي نبرده بود وليكن به وجود جاذبه در برخي اجسام پي برده بود و بعضي از اشياء را سمبل آن ميدانست ، چون مغناطيس و كهربا .

از اينها كه بگذريم نيروي جاذبه را در مورد ساير جمادات نمي گفتند و فقط درباره زمين كه چرا در وسط افلاك وقوف كرده است سخني داشتند .

در نباتات و حيوانات نيز همه قائل به قوه جاذبه و دافعه بوده اند ، به اين معني كه آنها را داراي سه قوه اصلي : غاذيه ، ناميه ، مولده ميدانستند و براي قوه غاذيه چند قوه فرعي قائل بودند : جاذبه ، دافعه ، هاضمه و ماسكه . و مي گفتند در معده نيروي جذبي است كه غذا را به سوي خود مي كشد و احياناً همان جا كه غذا را مناسب نيابند دفع مي كند .


8,000 تومان