8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22767
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2379

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد قیام امام حسین

دانلود تحقیق در مورد قیام امام حسین

0 2.4k
دانلود تحقیق در مورد قیام امام حسین

با دانلود تحقیق در مورد قیام امام حسین در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قیام امام حسین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قیام امام حسین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قیام امام حسین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

كمتر حادثه تاريخي است كه از رنگ تبليغات سياسي موبان و عباسيان و يا تعصبات ديني ،مذاهب مختلف بر كنا ر مانده وحقيقت آن دگرگون نشده باشد براي دريافت حقيقت تاريخي هر چند بر اساس مظنه واحتمال هم باشد خواندن متن تاريخ آن سالها به تنهايي كافي نيست ،بلكه بايد تاريخ ر ا با يكديگر شرايط ،  از جمله وضع جغرافيايي، اقتصادي واجتماعي سنجيده ، چنانكه شيوه علمي تاريخ نويسان امروز هم همين است .

درباره تحليل اين حادثه ، تا آنجا كه ممكن بوده است از كوشش دريغ نكرده ام و رويدادها را يكي با ديگري سنجيده و با ديگر وقايع مقايسه كرده ام .

به هنگام نوشتن مطالب از مأخذ به آنچه نزديكتر به حادثه بوده است استفاده كرده ام چه احتمال دستكاري وتغيير در آن كمتر است ،مگر يك دو كتاب كه مطالبي در خور ذكر داشته است. اما هنگام بررسي به نوشته هاي بعد نيز از قرن پنجم تا عصر حاضر ، تا آنجا كه ميسربوده مراجعه شده است . براي بررسي وضع سياسي و اجتماعي اسلام تا پايان عصر خلفا كتاب هاي بعضي مورخان غربي كه در اسلام مطالعه دارند از نظر دور نمانده است . 


8,000 تومان