4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22989
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2113
  • تعداد فروش: 10

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره)

دانلود مقاله تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره)

0 2.1k
دانلود مقاله تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره)

با دانلود مقاله در مورد تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره) در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تعليم و تربيت از ديدگاه امام خميني (ره)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده :

چنانچه تربیت اسلامی در بین ملت ما محقق بشود و همه قشرها اسلامی بشوند ، آسیب دیگری در این ملت محقق پیدا نخواهد کرد .                                  امام خمینی ( ره )

در تعلیم و تربیت اسلامی نقطه آغاز تعلیم و تربیت ، انسان است . و هدف نهایی تربیت، شکوفایی استعدادها و کیفیات  نظری به منظور تقرب به کمال مطلوب خداست که بایستی محور همه برنامه ها و اقدامات تربیتی قرار گیرد . بنابراین ما پرورش یافتگان وارث انبیاء هستیم و سابقه درخشان فرهنگی داریم ، جاده زندگی مان از کمربندی اسلام  گذشته و ترمینال آن غنی از فرهنگ و تمدن و تربیت است ، خط سیر ما مرز جغرافیایی ندارد ، فرهنگ ما قله های قلمرو اندیشه ی نظم و انضباط را فتح نموده است ، زیرا شکوفایی استعدادها باید با برنامه مدبرانه و ... دین مدارانه ... زیر سایه درخت اسلام و با راهنمایی وارثان انبیاء صورت گیرد و در این مقاله سعی شده به تعلیم و  تربیت از نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران پرداخته و اصول و روش هایی که در تعلیم و تربیت باید به آن اشاره نمود و طبق آنها پیش رفت تا در تربیت آیندگان انحرافی ایجاد نشود ، اشاره شده است . 

4,000 تومان