4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22996
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1522

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد تفاله چغندر

دانلود تحقیق در مورد تفاله چغندر

0 1.5k
دانلود تحقیق در مورد تفاله چغندر

با دانلود تحقیق در مورد تفاله چغندر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تفاله چغندر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تفاله چغندر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تفاله چغندر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

امروزه استفاده از تولیدات کارخانه های قند در جهان به صورت وسییع و چشمگیری مورد توجه صنایع پلاستیک و داروئی غذایی قرار گرفته است و با مطالعات مداومی که انجام شده  همه ساله تولیدات نوینی به بازار صنعت  عرضه میگردد بطوریکه عنوان SUCROHIMIE در مقابل PETROCHIMIE صورت حقیقت به خود گرفته است.

در کاخانجات قند اعم از چغندری و نیشکری سه محصول جنبی تولید می شود که این محصولات جنبی در صنایع دیگر و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

در حال حاضر در ایران معمولا تمامی  تفاله چغندر  ومقدار ملاس به عنوان خوراک دام و قسمت مهمی از ملاس تولیدی  از چغندر در قندگیری از ملاس مورد استفاده مجدد قرار گرفته و از پس آب آن استفاده مجدد نمی شود . مقدار کمی  از ملاس نیز در کارخانه الکل سازی به اتانول تبدیل می شود .  مقداری از باگاس یا تفاله نیشکر در صنعت کاغذ  سازی استفاده می شود و مقدار بیشتری از آن بعنوان سوخت در کوره بخار  مورد استفاده واقع می شود .


4,000 تومان