4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25532
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1606

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مديريت اكوسيستم

دانلود مقاله مديريت اكوسيستم

0 1.6k
دانلود مقاله مديريت اكوسيستم

با دانلود مقاله در مورد مديريت اكوسيستم در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت اكوسيستم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت اكوسيستم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت اكوسيستم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده :يكي از گامهاي اساسي درجهت ارتقاي توسعه هر كشوري استفاده بهينه از كليه امكانات و منابع آن با مديريت علمي و استفاده از پژوهشهاي صاحبنظران است. اگرچه صادرات منابع نفتي و معدني و چند قلم كالاي محدود جوابگوي نيازهاي گذشته و جاري ايران بوده است، ولي ضرورت توجه به بخشهاي ديگر توليد درآمد و ارزآوري باتوجه به محدوديت منابع پيش گفته ضروري به نظر مي رسد.يكي از اين بخشها صنعت اكوتوريسم است كه باتوجه به وسعت كشــــــــــور و تنوع گونه ها امكان پذير و سودآور خواهدبود.

پيش درآمد: پس از انجام يك سفر علمي - تحقيقي دريافتم كه ايران بسيار زيبا است و اين سوال در ذهنم مطرح شد كه چرا مديران و مسئولان كشور از اين امكانات بالقوه و اكوسيستم متنوع و گاه نادر در كل جهان براي جلب جهانگردان بهره برداري نمي كنند؟ امروز، پاسخ سوال خود را در ضعف مديريت و بي توجهي به دانش و تجارب استادان و كارشناسان دلسوز مي يابيم.


4,000 تومان