4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25709
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1698

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله صنعت مبلمان در روسیه

دانلود مقاله صنعت مبلمان در روسیه

0 1.7k
دانلود مقاله صنعت مبلمان در روسیه

با دانلود مقاله در مورد صنعت مبلمان در روسیه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله صنعت مبلمان در روسیه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله صنعت مبلمان در روسیه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد صنعت مبلمان در روسیه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 صادرات و واردات مبلمان اداری روسیه، متاثر از کشور و منطقه جغرافیایی می باشد. چوب از قدیمی ترین مصالح استفاده شده ی بشر برای مبلمان می باشد. 

طی قرن ها به تدریج مصالح جدیدی مانند: فلز، پلاستیک، ام دی اف و غیره، جایگزین چوب شدند. اما امروزه از آنجائیکه دنیا با مواد متغیر شیمیایی و مضر مواجه است، انسان باید در جستجوی مصالح بی خطر، برای محیط زیست باشد، بنابراین بشر دوباره به چوب روی آورد.

سهم بازار چوب در مبلمان، هر ساله رو به افزایش است، اما اگر ما نگاه دقیقی به بازار مبلمان روسیه داشته باشیم، پی خواهیم برد که این پروسه، به طرز شدیدی در کشور روسیه، رو به پایین است.                               

یکی از بزرگترین تولید کنان در صنعت مبلمان روسیه است.

“IKEA”  چهار سال پیش ، اولین فروشگاهش را در روسیه افتتاح کرد. هنوز سهم فروش برای صنعت چوب مبلمان روسیه خیلی کمتر از اروپا است، و این به آن علت است که تقاضای زیادی برای محصولات چوب مبلمانی به طور ویژه برای روسیه می باشد.

هدف اصلی در این بحث، این است که طراحی یک کارخانه که قادر به تولید مبلمان از چوب باشد در محدوده این شرکت، در روسیه مناسب است.                                                                         

انتخاب ساخت و ظاهر کلی براساس تحقیق بازار روسیه می باشد. تمامی نیازهای  زیست محیطی و فنی، بر اساس مشخصات درونی این شرکت می باشد. تولید مبلمان طراحی شده از نقطه نظرات اقتصادی و فنی باید چک شود.                                                                                            

بیشتر طرح های مبلمان در روسیه، متاثر از نقوش گل و گیاه و برگ است. و همچنین طرح هایی که در داخل مبلمان به عنوان تزئین به کار می رود ( منبت کاری) ، دسته های مبل ها، پشتی صندلی ها، پایه ها و حتی پارچه های به کار رفته در عناصر و جزئیات مبلمان.

طرح هایی با پیچیدگی های زیاد و پر نقش و نگار و استفاده از رنگ های شاد و گرم و استفاده از نقوش هندسی بر روی سطح میز ها. به طور کلی طرح ها و سمبل های موجود در مبلمان روسیه، بسیار پر تجمل و پر نقش و نگار هستند و بیشتر از نقوش گیاهان و گل و بوته الهام گرفته است. استفاده از پارچه های با همان نقوش و همچنین استفاده از تنالیته های رنگی گرم و شادهم در معماری و دکوراسیون داخلی و هم در مبلمان داخلی منازل و موزه ها و کاخ های روسیه.                                                                                           


4,000 تومان