4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26095
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1755

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون

دانلود مقاله مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون

0 1.8k
دانلود مقاله مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون

با دانلود مقاله در مورد مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مقايسه تطبيقي گروه هاي موسيقي از قاجار تاكنون

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 اين مقاله با هدف نشان دادن تاثير حوادث سياسي و وقايع اجتماعي و بروز تفكرات و ايدئولوژي ها مختلف در آثار هنرمندان (كه در اين مقاله هنرمندان رشته موسيقي موردبحث است) و شيوه ارائه آثار آنها نوشته شده دوران مورد بحث از زمان قاجار تا زمان حاضر است كه همانطور كه مي دانيم حوادث سياسي فراواني مانند انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامي و ده‌ها تحول ديگر در اين دوران جامعه ايران را در نورديده كه تاثيرات شگرف اين حوادث در هنر موسيقي بر همگان روشن است . برخي از اين تاثيرات مثبت بوده و باعث تعالي موسيقي ايران شده  برخي ديگر اين هنر را از مسير اصلي خود منحرف كرده .

نوشتن در اين زمينه براي خواننده اي كه شناخت كافي از واژه هاي مورد استفاده در موسيقي ندارد كاريست غيرممكن بنابراين سعي شده تا در چند سطر پايين به طور مختصر واژه هاي مورد استفاده در اين مقاله را تعريف كنيم تا با داشتن زباني مشترك منظور خود را به طور رساتري به خواننده القا كنيم .

اولين واژه‌يي كه تعريف آن ضروري است واژه مد است .

مد در موسيقي به معني يك سري از صداهاست كه با فاصله هاي معيني نسبت به هم و نسبت به اولين نت (تنيك) قرار دارند كه مجموع آنها باعث بوجود آمدن نوع خاصي از موسيقي مي شود كه اگر نسبت اين فاصله ها تغيير كند آنوقت نوع موسيقي نير عوض خواهد شد .


4,000 تومان