4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26242
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1868
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد یخچال نفتی

دانلود تحقیق درمورد یخچال نفتی

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد یخچال نفتی

با دانلود تحقیق در مورد یخچال نفتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق یخچال نفتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق یخچال نفتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد یخچال نفتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

شاید اولین باری باشد که نام یخچال نفتی را می شنوید شاید این نام به نظرتان کمی خنده دار هم باشد. اما واقعیت این است که یخچالهای نفتی پدر بزرگ یخچالهای امروزیند . اختراع یخچال نفتی بطور مشترک به نام آلبرت اینشتین(Abert Einstein )و لئو زلارد (Leó Szilárd) به ثبت رسیده است.نفر اول که شهرت جهانی دارد اما نفر دوم یک دانشمند مجارستانی است که ابتدا دانشجو و سپس دوست و همکار اینشتین در پروژه های تحقیقاتی زیادی شد.( از جمله پروژه ی منهتن که به ساخت اولین بمبهای اتمی آمریکا منتهی شد).

 

لئو زلارد اختراعات زیادی از جمله دستگاه های شتاب دهنده خطی و سیکلوترون را نیز به نام خود دارد . بسیاری نقش اصلی در اختراع یخچال نفتی را نیزبه او نسبت می دهند و ظاهرا" آلبرت اینشتین تنها نقش مشاوره و همفکری با او را داشته است . احتمالا" لئو به این دلیل نام اینشتین را در کنار نام خود به عنوان مخترع یخچال نفتی به ثبت رسانده که از نام این دانشمند در جهت افزایش اعتبار اختراعش سود ببرد. اگر این گونه باشد باید بدانید که این ترفند موثر واقع شده زیرا بلافاصله پس از ثبت اختراع  توانست آن را به یک شرکت معتبر  تولیدکننده یخچال بفروشد.


4,000 تومان