4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26344
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2024

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله روشهاي رنگ روغن و جلا

دانلود مقاله روشهاي رنگ روغن و جلا

0 2k
دانلود مقاله روشهاي رنگ روغن و جلا

با دانلود مقاله در مورد روشهاي رنگ روغن و جلا در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله روشهاي رنگ روغن و جلا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله روشهاي رنگ روغن و جلا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد روشهاي رنگ روغن و جلا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:99 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

كمي بعد از اينكه تشخيص دادم كه كنترل كامل بر كار چوب به قدر يك زندگي كامل است ، دريافتم كه زندگي ديگري مورد نياز مي باشد كه آن يادگيري جلا بخشي مي باشد . جلاي چوب اتحاد و هماهنگي شيميائي علم ، صنعت و هنر است و اغلب منبع سر در گمي براي سازندگان معمولي چوب مي باشد .

اگر حقيقت گفته شود بيشتر ما بابت جلابخشي كه زمان آن بر سر نگران نخواهيم بود و پس ما دقت كافي داريم تا در باب سوالاتي مانند اينكه چه نوع جلائي استفاده كنيم ، روش به كار بردن آن ، اثرات آن بر روي پروژه كه ساعتها در ساخت آن به طول مي انجامد نگران باشيم . متأسفانه ،پاسخهاي آساني به اينگونه سؤالات وجود ندرد . هر نوع جلا منافع و معايب خود را دارد و در انتخاب صحيح يك مورد براي پروژة داده شده شما نياز به تجربة شخصي نياز داريد كه بر روي آموزش سازندگي بيشتر كار كرده باشد تا مطالعه .

40 مقاله در اين كتاب ، از موارد قبلي مجلةFine Woodworking توسط مردمي كه جلا بخشي را مي دانند نوشته شده است . آنها در مورد وسايل مورد نياز و روشها در بكار بردن جلا آگاهي دارند . نيروهاي متناسب و ضعيف بودن تركيباتمختلف شامل خطرات آنها مي باشد . چگونگي آمادگي چوب براي جلا دادن ، چگونگي كنترل رنگ ها و لكه ها در رسيدن به اثرات مخصوص و چگونگي مالش روغن بر جلا موارد مهم در پروژة شما مي باشند .

ممكن است براي شما و من وقف كردن زندگيمان بر روي مهارت يافتن هنر جلا بخشي خيلي دير باشد اما آنقدري دير نيست تا از كساني كه دريافته اند ياد بگيريم .


4,000 تومان