4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26453
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1899
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله طراحي صفحات وب

دانلود مقاله طراحي صفحات وب

0 1.9k
دانلود مقاله طراحي صفحات وب

با دانلود مقاله در مورد طراحي صفحات وب در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله طراحي صفحات وب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله طراحي صفحات وب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد طراحي صفحات وب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:64 صفحه

قسمتی از فایل:

 شركت گروه صنعتي ويدا فناوران آسيا داراي مديران مجرب و توانمند در زمينه‌هاي طراحي ،‌ نمونه سازي ماشين آلات صنايع غذايي ، جذب و بومي سازي دانش فني ، ارتقاء بر سطح توليدات دستگاههاي ساخت داخلي ، ايجاد رقابت و مبادرت به صادرات مي باشد .

سابقه فعاليت مديران شركت در رشته طراحي و ساخت به بيش از 15 سال مهارت در ساخت انواع ماشين آلات صنايع غذايي و بسته بندي مي‌باشند .

 زمينه‌‌ي طراحي و ساخت ماشين آلات در شركت عبارتند از :

1-    ماشين آلات صنايع غذائي

2-    ماشين آلات صنايع آرايشي و بهداشتي

3-    ماشين آلات صنايع شوينده

4-    ماشين آلات صنايع بسته بندي

5-    ماشين آلات صنايع شيميايي

 

 

عمده ماشين آلات خطوط توليد داراي يك مجموعه‌اي از ماشين ‌آلات مشترك در مفاهيم و اصطلاحات علمي است ، لكن از لحاظ توليد محصولات و به لحاظ تنوع سليقه‌ها ووجود بازارهاي رقابتي و همچنين بالا رفتن توقعات مردم در پذيرش محصولات با كيفيت‌هاي عالي ومطلوب ، موجب گرديده است مديران شركت در ساخت نمونه اوليه هر نوع دستگاه به امر طراحي ، اهتمام والائي نظر داشته و با بررسي هر موضوع پيشنهاد از جميع جهات و جلب نظر متقاضي كار فني و ساخت و ساز را شروع مي‌نمايد .

 

مفاهيم مشترك دستگاهها عبارتند از :

1. پركن - دستگاههاي پركن بستگي به نوع محصول توليد مي‌شوند مثلاً دستگاههاي پركن عطريات با دستگاههاي پركن مواد شيميائي يا غذائي از نظر سليقه كارائي به حجم دستگاه و ميزان پركني ظروف محصولات .

2. در بند ، ليبل چسبان ، بسته بندي و ديگر دستگاههاي همانند شرح فوق داراي قابليت‌هاي فراواني در زمينه‌هاي مختلفي مي‌باشند .

طر احي دستگاهها از طريق كامپيوتر و نرم افزارهاي طراحي انجام مي‌پذيرد . بدينوسيله آشنائي ، كاركرد و تجربه بالائي در استفاده از نرم افزارهايي مانند Auto CAD و... موجب تسريع ،‌دقت و مهارت در تهيه نقشه‌هاي هر يك ازدستگاهها و يا نيازمنديهاي متقاضيان ميگردد . و بايد دانست كه هميشه بايستي طراحي دستگاه‌ها در راستاي پيشرفت ، كاهش هزينه‌ ، ارائه ويژگيهاي جديد و كاملاً بهتر از گذشته باشد .

 اين رسالت و تفكر در اين شركت حاكميت و نقش آفريني اول را داراست . اين همه تنوع و تسلط كامل موجب معروفيت در بين صنعتگران داخل از يك طرف و موجب صاحب نظر و صاحب سبك و حرف اول زدن از طرف ديگر در اين شركت حاكميت داشته باشد . 

4,000 تومان