5,000 تومان
  • فروشنده : maghale

  • کد فایل : 27228
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1820

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق دستور كار آزمايشگاه روش هاي آبياري

دانلود تحقیق دستور كار آزمايشگاه روش هاي آبياري

0 1.8k
دانلود تحقیق دستور كار آزمايشگاه روش هاي آبياري
   دانلود تحقیق دستور كار آزمايشگاه روش هاي آبياري تعداد 35صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق دستور كار آزمايشگاه روش هاي آبياري
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 35صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

مقدمه

ارزيابي كيفي منابع آب به صحت و دقت آزمايش هاي فيزيوكوشيميايي و باكتريولوژيكي بستگي دارد. داده هاي مورد ارزيابي نيز با نحوه برداشت آب در ارتباط مي باشد. بنابراين حتي در صورت بكارگيري روش هاي پيشرفته آزمايشگاهي چنانچه نمونه برداري آب از منبع اصلي با شرايط علمي و استاندارد مطابقت نداشته باشد، نتايج غلط و گمراه كننده اي در بر خواهد داشت.

از اولين اقداماتي که در طراحي يک سيستم آبياري بايستی انجام گيرد بررسي خصوصيات کيفي آب است. به بيان ديگر نمونه برداري صحيح از آب آبياري نخستين و مهمترين مرحله بررسي کيفيت آب است. نمونه اي که براي انجام آزمايشات کيفي برداشت مي شود بايد معرف منبع آب مورد استفاده در طول سال باشد.

فرايند نمونه برداري آب شامل مراحل نمونه گيري آب، تثبيت و انتقال به آزمايشگاه است. به عبارت ديگر در نگهداري از نمونه برداشتي تا زمان انتقال آن به آزمايشگاه و انجام آزمايشات کيفي بايستي توجه ويژه داشت تا در خواص فيزيکي، شيميايي و بيولوژيکي آن تغييري ايجاد نگردد. 


5,000 تومان