6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28638
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1563

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گود برداري

دانلود تحقیق درمورد گود برداري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد گود برداري

با دانلود تحقیق در مورد گود برداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گود برداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گود برداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گود برداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:65 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

گود برداري به قسمتي از عمليات خاكي  اطلاق مي شود كه  شامل كندن و حفر زمين از سطح طبيعي  آن و به عمق نسبتاً زياد (معمولاً بيش از دو متر) است .

 گر چه لندن  و حفر محل پي ها ،  اگر بطور جداگانه  انجام شود، تحت عنوان پي كني بيان مي شود ولي با توجه  به اينكه امروزه اكثراً  عمليات گودبرداري   و پي كني  با هم انجام مي شود  پي كني را نيز نوعي گودبرداري تلقي كرده و لذا هر دو مورد را ، تواماً  تحت عنوان گود برداري ،  بحث و بررسي مي كنيم .

 گاهي پي كني ( و حتي گود برداري ) با وسائل ساده و دست صورت مي گيرد ولي امروزه اكثر عمليات خاكي و منجمله گود برداري  وپي كني را خصوصاً اگر حجم عملايت زياد باشد با كمك ماشين آلات مناسب نظير بولدوزها ، لودرها و بيل هاي  مكانيكي  انجام مي دهند .

 قبل از بحث وبررسي  گود برداري  و پي كني در زمين هاي مختلف به بحث مختصري درباره شناسائي زمين و پياده كردن نقشه كه لزوماً بايد قبل از اجراي اين عمليات انجام شود ، مي پردازيم.

 

 شناسائي زمين

 شناخت خصوصيات  و قابليت هاي  زميني كه قرار است  سازه اي بر روي آن ساخته شود و از مهمترين مواردي است كه  بايد مورد توجه و اهميت قرار گيرد و لذا قبل از پرداختن به موارد ديگر بحث مختصري در باره شناخت زمين خواهيم داشت .

 زميني كه مي خواهيم در آن ساختماني بسازيم بايد قبلاً  مورد شناسائي و بررسي كامل قرار  گرفته باشد و از خصوصيات ،  قابليت ها و نكات ضعف آن آگاه باشيم موضوع شناسائي زمين حتي  قبل از طرح نقشه  بايد مورد توجه  و دقت قرار گيرد  طراحي كه مسئوليت  طرح پروژه اي را به عهده  دارد بايد از وضع توپوگرافي  وعوارض طبيعي  و مصنوعي موجود  در زمين و هم چنين موقعيت محلي  آن از نظر وضعيت  آب وهوا و نوع مصالح  و حتي وضعيت فرهنگي  اقتصادي منطقه  و نوع ساختمنان هاي  مجاور اطلاع داشته و آنها را مد نظر قرار دهد.


6,000 تومان