2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28711
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1822

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد درخت

دانلود تحقیق درمورد درخت

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد درخت

با دانلود تحقیق در مورد درخت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق درخت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق درخت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد درخت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 درخت یک گیاه بزرگ چوبی دیرپاست.

از بلندای درختان نمی توان تعریف مشخصی ارایه داد ولی روی‌هم‌رفته درختان در بزرگسالی دست کم ۶ متر بلندا دارند. در ساختار یک درخت معمولاً شاخه‌هایی وجود دارند که به یک تنه بزرگ پیوند دارند. در سنجش با دیگر گونه‌های گیاهی و جانوری، درختان زندگی دیرپایی دارند. گونه‌هایی از درختان بیش از ۱۰۰ متر قد می‌کشند و برخی درختان نیز چند هزار سال عمر می‌کنند. درختان از عناصر مهم چشم‌انداز طبیعی، باغ‌سازی و محوطه‌سازی هستند.

۱۵ اسفند روز درخت‌کاری است و هر ساله شمار زیادی درخت در آن روز کاشته می‌شود.

جایگاهی که در آن شمار زیادی درخت و درختچه برای نمایش و پژوهش کاشته شده باشد درختستان نام دارد.اگر محیط مناسب درختان فراهم شود عمر و رشد درختان درختان بی نهایت است

 

رده‌بندی درختان

ساده‌ترین رده بندی درختان بصورت خزان‌کننده و همیشه‌سبز می‌باشد. یا بهن برکان (نهان دانگان)و سوزنی برگان (باز دانگان)

درخت سکویا بلندترین درخت موجود بر روی زمین

درخت یک گیاه بزرگ چوبی دیرپاست.

تعریف مشخصی از قد درختان نمی‌توان ارائه داد ولی روی‌هم‌رفته درختان در بزرگسالی دست کم ۶ متر بلندا دارند. در ساختار یک درخت معمولاً‌ شاخه‌هایی وجود دارند که به یک تنه بزرگ پیوند دارند. در سنجش با دیگران گونه‌های گیاهی، درختان زندگی دیرپایی دارند. گونه‌هایی از درختان وجود دارد که بیش از ۱۰۰ متر قد می‌کشند و برخی درختان چند هزار سال عمر می‌کنند. درختان از عناصر مهم چشم‌انداز طبیعی، باغ‌سازی و محوطه‌سازی هستند.


2,000 تومان