4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28821
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2149

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مبدلهاي صفحه اي CBE

دانلود تحقیق درمورد مبدلهاي صفحه اي CBE

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد مبدلهاي صفحه اي CBE

با دانلود تحقیق در مورد مبدلهاي صفحه اي CBE در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مبدلهاي صفحه اي CBE را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مبدلهاي صفحه اي CBE ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مبدلهاي صفحه اي CBE

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

 ساختار  مبدلهای صفحه ای CBE

 انواع مختلفی  ازمبدلهای حرارتی CBE براساس ترکیب  مواد ، حدودفشارکارکردو نحوه عملکردآنها وجود دارد .ماده استانداردی که برای ساخت مبدلهای فوق  مورد استفاده قرار می گیرد،استیل ضدزنگ[1] می با شد . اتصال  صفحات  به وسیله  مس یا نیکل و به روش جوشکاری  تحت  خلاء انجام  می شود .

 مواد اصلی  مورداستفاده  در ساخت  این مبدلها، مشخص کننده نوع  سیالاتی هستندکه درآنهاقابل استفاده  می باشند . مثالهای  معمول  در این رابطه عبارتند از :  روغن سنتزی ومعدنی ،حلالهای  ارگانیک ،آب ( به جز  آب دریا ) مخلوط های آب و گلایکول( اتیلن یا پروپلین گلایکول)و مبردها( مانندHCFC).

 تو جه  به این نکته  ضروری است  که  چنانچه  از امونیاک  استفاده  شود ، مبدل حرارتی CBEباید از   نوع  جوشکاری  شده  با نیکل  باشد . صفحات  جلوی  مبدلهای  حرارتی CBE ساخت شرکت SWEP به وسیله یک پیکان مشخص می شوند.این علامت  یا به صورت حک شده  ویا به صورت  برچسب  روی بدنه مبدل دیده می شوند. دلیل نصب این علامت ،مشخص نمودن قسمت جلوی مبدل CBEو محل قرارگیری مدارهای داخلی وخارجی  می باشد. هنگامی که روبروی مبدل  قرارمی گیریم وجهت پیکان  روبه بالاست ،دهانه  های سمت چپ (F1 در بالا وF3 در پائین ) مدارداخلی  و دهانه های  سمت راست ( F2 در  بالا وF4 در پائین) نشان دهنده مدارخارجی مبدل هستند. مدارخارجی افت فشارکمتری خواهدداشت 

 

زیراتعدادکانالهای آن ازمدارداخلی کمی بیشترخواهد بود ودهانه های F4 و F3 وF2 و F1  درجلوی مبدل CBE واقع شده و دهانه  های  P4 وp3 وp2 وp1 در پشت  آن واقع  شده اند . شکل این موارد را نشان  می دهد .



[1].Stainless Steel


4,000 تومان