4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29006
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1828
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله آينده زمين و انسان

دانلود مقاله آينده زمين و انسان

0 1.8k
دانلود مقاله آينده زمين و انسان

با دانلود مقاله در مورد آينده زمين و انسان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله آينده زمين و انسان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله آينده زمين و انسان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد آينده زمين و انسان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 مشكلات موجود در زمينه محيط زيست جهانى از سه عامل عمده ناشى مى‏شود: رشد جمعيت، ميزان مصرف و فناوريهاى نوين موجود. اگر چه در سالهاى اخير كنفرانسهاى منطقه‏اى و جهانى فراوانى براى حل بحران محيط زيست، برگزار شده و مى‏شود، اما نتايج عملى بسيار ناچيزى دارند. در هر حال، اگر اقدامى عاجل، مؤثر و فراگير صورت نگيرد بايد منتظر نتايج وخيم‏ترى براى زمين و جوامع انسانى بود.

مقاله حاضر به بررسى ابعاد مختلف اين بحران جهانى مى‏پردازد.

هفت مرد قدرتمند دنيا پول زيادى در اختيار دارند، با اين حال آنها مجموعاً تنها 350 ميليون دلار براى حل يك مشكل بزرگ گرد هم آوردند. آنان همگى نگران جنگلهاى استوايى برزيل بودند و براى نجات جنگلهاى مذكور برنامه‏اى جديد و نوآورانه را ابداع نمودند. اين طرح كه PPG7 نام دارد، توسط سران كشورهاى صنعتى جهان ارايه شده است. هم‏اكنون اين احتمال وجود دارد كه جنگلهاى عظيم آمازون براى هميشه نابود و محو شوند. از يك سو، كارخانه‏هاى توليد چوب با سودجويى هر چه تمام‏تر درختان را قطع مى‏كنند، از سوى ديگر كشاورزان بى‏زمين در جنگ براى ادامه بقا ناچار به سوزاندن جنگل هستند و از سويى ديگر مالكان بزرگ و صاحبان گله‏هاى گوسفند به صورتى بى‏رويه ذخاير آمازون را از ميان مى‏برند. چنين وضعيتى در سال 1992م. موجب شد تا مردان قدرتمند جهان به فكر چاره بيفتند. سرنوشت جنگلهاى استوايى در آن زمان موضوعى بود كه توجه زيادى را به خود برمى‏انگيخت


4,000 تومان