4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29019
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2243

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بازاریابی الکترونیک

دانلود تحقیق درمورد بازاریابی الکترونیک

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بازاریابی الکترونیک

با دانلود تحقیق در مورد بازاریابی الکترونیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بازاریابی الکترونیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بازاریابی الکترونیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بازاریابی الکترونیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 واحدبازاریابی الکترونیکی شرکت تجارت الکترونيک مسيرسامانه


اهمیت برنامه ریزی برای بازاریابی در چند سال اخیر رشد فزاینده ای داشته است. در بازاریابی ابتدا باید هویت هر مشتری را مشخص نموده و خصوصیات هر یک از آنها را بطور مجزا مورد بررسی قراردهید. هرچه میزان ارتباط برقرارشده میان شما و مشتریتان نزدیکتر و صمیمی تر باشد به همان نسبت می توانید آنها را به سازمان خود وابسته سازید. برقراری این ارتباط صمیمی نیازمند کسب اطلاعات دقیق از مشتریانتان می باشد.
بازاریابی اینترنتی – بازاریابی الکترونیک - امکانات و تسهیلات جدیدی را برای رسیدن به این هدف فراهم آورده است.
بازاریابی الکترونیک فرآیندی بیشتر از بازاریابی سنتی از طریق فناوری اینترنت می باشد. این روش ارتباط دوجانبه میان شما و مشتریانتان برقرار می نماید.
این نوشته سعی دارد در باره اینکه " بازاریابی الکترونیک چیست؟ " و " چه امکاناتی را در اختیار سازمانها می گذارد" و نیز "چگونه ارتباط متقابل شما و مشتری را حفظ خواهد نمود؟ " توضیحاتی ارائه داده و عواملی را که در بازاریابی الکترونیک اهمیت دارند را معرفی نماید.


4,000 تومان