4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29085
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت

دانلود تحقیق درمورد تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت

با دانلود تحقیق در مورد تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تأملي در جايگاه و رابطه دانشگاه و صنعت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 نتيجه و حاصل يك بررسي درمورد نيروهاي فكري جامعه و مشخصاً دانش آموختگان دوره هاي عالي در حوزه مديريت، گوياي آن است كه:

به طورعمده علاقمندند به عنوان عضو هيئت علمي و مدرس در دانشگاهها و مراكز علمي كشور به تدريس بپردازند.
جملگي براين باورند كه حضور در دانشگاه مفيد است ، وليكن بخشي از آنها معتقدند كه فرصت كافي براي فعاليت در مراكز ديگر را نيز دارند.
بخش محدودي تمايل به استخدام تمام وقت در سازمانها را دارند و اين درحالي است كه بيشتر علاقمند به كارهاي پروژه اي يا همكـــــاري پاره وقت با موسسه هاي مختلف هستند.
گروه قابل توجهي از اين افراد انديشمند ، با بنگاههاي صنعتي و موسسات اجرايي همكاري داشته و به كار تدريس و تحقيق و مشاوره انفرادي براي آنها مشغول مي باشند.

بخش قابل توجهي از اين قشر در حالي كه بعضاً هنوز دوره تحصيلي خود را به پايان نبرده اند، بجز دانشگاه در يك،دو و بعضاً چند مكان ديگر به ارائه خدمت اشتغال دارند.
مستقل از مناسب بودن ويا نبودن اين شرايط، اين سوال عمده مطرح مي شود كه آيا نياز و تقاضا براي آموزش و تحقيق ازسوي اشخاص حقوقي و حقيقي، بيش از ظرفيت نيروها و امكانات كشور است و درواقع نبودن توازن عرضه و تقاضا چنين شرايطي را موجب گشته است؟


4,000 تومان