4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29090
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2090
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تحليل محتوا

دانلود مقاله تحليل محتوا

0 2.1k
دانلود مقاله تحليل محتوا

با دانلود مقاله در مورد تحليل محتوا در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تحليل محتوا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تحليل محتوا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تحليل محتوا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده:

روش تحليل در ميان روش هاي تحقيق به عنوان يك روش ارزشمند شناخته شده است. عينيت، انتظام، عموميت و تا آنجا كه ممكن است كمي بودن از ويژگي هاي بارز روش تحليل محتوا مي باشند. اين روش در حوزه كتابداري به معناي عينيت بخشيدن، كمي كردن، سنجش پذير كردن پيام ها از طريق نمادهاي مشخص است. متن نقطه آغاز براي اجراي تجزيه و تحليل سند است. مراحل انجام روش تحليل محتوا عبارتست از: 1. تحدبد موضوع، 2. تعيين جامعه آماري   3. مشاهده آزاد           4. نهايي سازي فرضيه ها و تبديل آنها به مضمون ها با مقوله ها 5. تمهيد معرف ها            6. تهيه پرسشنامه معكوس

هنگاميكه تعداد مقوله ها بسيار زياد باشند و يا به منظور ايجاد«فرهنگ واژگان» و نيز به منظور صرفه جويي در وقت و كاهش هزينه ها از رايانه مي توان استفاده نمود.

قدرت و قابليت انسان در جهان پرتحول كنوني موجب پيدايش حوزه هاي متعدد و گوناگوني شده است كه تلاش در جهت حصول دانش و آگاهي بيشتر در اين حوزه ها، عصر كنوني را به عصر«انفجار اطلاعات» تبديل كرده است. حضور انسان در دنياي گسترده اطلاعات مستلزم وجود ابزارها، روش ها و تجهيزاتي است كه دستيابي وي را به آنچه مي خواهد ممكن مي سازد. وضع استانداردهايي براي نشريات و نيز تحليل محتوا و تحليل استنادي راه هايي هستند كه استفاده كنندگان و كتابداران را در جهت شناخت بهتر نشريات كمك مي كنند.


4,000 تومان