4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29159
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1997

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي

دانلود تحقیق درمورد ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي

با دانلود تحقیق در مورد ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 -  اولين عنصر يا ويژگي علاقه‌مندي به شغل معلم است كه در غير اين‌صورت اين‌كار، كاري مشقت بار خواهد بود. علاقه‌مندي سبب احساس موفقيت و در نتيجه پيشرفت خواهد بود.

2-  ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان . در واقع يكي از مهارت‌هاي اساسي يك فرد براي احراز شغل معلمي در دوره‌ي آموزشي ابتدايي مهارت برقراري ارتباط با ديگران است. معلم بايد بتواند با دانش‌آموزانش در درجه‌ي اول و سپس با محيط خود ارتباط مؤثر برقرار كند.

3-  درك حقيقتي به نام تفاوت‌هاي فردي دانش‌‌آموزان و به رسميت شناختن آن در كار معلمي بسيار مهم و راهگشاست و سبب توجه به نيازهاي گوناگون دانش‌آموزان مي‌شود و معلم مي‌تواند استعدادهاي گوناگون بچه‌ها كشف و درك كند و آن‌ها را به درستي در مسيررشد و تعالي قرار دهد.

4-  معلم‌هاي خلاق موفق‌ترند. خلاقيت در كار معلمي معجزه مي‌كند.

5-  اطلاعات به روز از رشته‌ي مورد تدريس و كسب آگاهي از تغييرات برنامه‌ي درسي معلم را تواناتر مي‌سازد. لذا كنجكاوي كه محرك اصلي چنين ويژگي است براي يك معلم موهبتي الهي است. كنجكاوي سبب رشد معلم در مهارت‌هاي تدريس و ساير مهارت‌هاي شغل معلمي مي‌شود. كنجكاوي سبب مي‌شود تا معلم بتواند زمينه‌ي پرسش‌گري را در فضاي ياد دهي- در يادگيري دامن بزند.

6-  تعليم و تربيت آدمي، در بستر زمان معنا مفهوم پيدا مي‌كند و عينيت مي‌يابد. از ويژگي‌هاي يك معلم در دوره‌ي آموزشي ابتدايي صبر و بردباري است. معلمان صبور وبرباري بهتر نتيجه مي‌گيرد.


4,000 تومان