4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29389
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1771

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن

دانلود مقاله مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن

0 1.8k
دانلود مقاله مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن

با دانلود مقاله در مورد مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مشاركت مردمي در امور اجتماعي و نتايج آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 صليب سرخ اتريش (ARC) با تعداد 000/30 پرسنل و داوطلب بزرگترين سازمان غيرانتفاعي در اتريش است. اين جمعيت تعداد زيادي از عملياتهاي سراسر كشور نظير آمبولانس، نجات، اعطاي خون، سلامتي و خدمات اجتماعي را اداره مي كند و در موقعيتهاي بعد از حوادث حضور دارد.

ARC در دو سطح رهبري و پرسنل / داوطلب نياز به برنامه حمايت رواني را احساس كرد. در سال 1998 نخستين تماس با فدراسيون بين المللي مركزي برقرار شد و پس از آن ARC خصوصاً در بخش وينا در مداخله در بحران فعال شد و تلاشهايي براي ميسر ساختن كمك به همكاران صورت داد. تحقيقات براي كشف (نمايان ساختن) ويژگي كار عوامل استرس كاركنان و امدادگران خودي، در جريان وظايفشان انجام داده شد. يافته هاي تحقيق منجر به توسعه برنامه آموزش با هدف كم كردن برخورد با مشكلات شد.

تعداد 60 نفر نيرو و داوطلب در دوره 6 روزه آموزش مديريت در حوادث بحراني كه براي همسطح كردن كاركنان در مناطق مختلف كشور برگزار شده بود شركت كردند. ديگر فعاليت هاي آموزشي براي تيم هاي مداخله در بحران نيز به عهده گرفته شده است.

موضوعات

·         گسترش حمايت رواني و پزشكي داده شده به قربانيان بحران و حادثه

  • فراهم كردن امكانات آموزشي و تدابير ضروري براي پيشگيري از گسترش يافتن واكنش شديد استرس يا اختلال فشار رواني بعد از حادثه در ميان همكاران.
  • آموزش مناسب تعليم دهندگان
  • توافق برروي يك روش همسان براي بالا بردن كيفيت آموزش كه با شرايط مواجه شده در محل تطابق هاي كافي دارد. اهداف جمعيت ايجاد كردن يك طرح آموزشي براي تيم مداخله در بحران است كه بتواند در سرتاسر صليب سرخ اتريش ارائه شود. يك برنامه آموزشي شامل موضوعاتي چون ارتباط، مداخله در بحران، رويدادهاي مربوط به زندگي، كار با همديگر در يك گروه و غيره.

4,000 تومان