4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29456
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1527

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کاربرد رايانه در حسابداري

دانلود تحقیق درمورد کاربرد رايانه در حسابداري

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد کاربرد رايانه در حسابداري

با دانلود تحقیق در مورد کاربرد رايانه در حسابداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاربرد رايانه در حسابداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاربرد رايانه در حسابداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاربرد رايانه در حسابداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 مادر رايانه را ماشين حساب دانسته اند . درواقع رايانه را ميتوان ماشين حسابي بزرگ دانست که قادر به انجام کارهاي زيادي است . ماشين حساب يکي از مهمترين ابزارهاي يک حسابدار است و اين فرزند خلف ماشين حساب اين کار را بعد از او به نحو احسن بر عهده گرفته است و نه تنها براي انجام محسبات 4 عمل اصلي بلکه براي بسياري از کارهاي پيچيده حسابداري کارايي دارد .

امروزه اکثر ادارات دولتي و خصوصي براي کارهاي حسابداري خود از سيستم هاي رايانه ايي و نرم افزارهايي پيچيده و مخصوص به موسسه خود بهره مي گيرند . ميتوان به اين نکته اشاره کرد که سيستم هاي رايانه ي که به صورت عام در اختيار همه اعم از کاربران و علاقمند باشد کم است و از آن تعدادي همخ که تهيه شده به صورتي بسيار کلي طراحي گشته است .

دو دليل براي کمبود اين نرم افزارها ذکر مي کنم . اول اين که موسسات تجاري يا اينقدر کوچکند که نيازي به استفاده از رايانه در کارهاي خود نمي بينند و يا انقدر بزرگ و داراي حجم گردش ملي بسيار که دست به تهيه سيستم رايانه مخصوص به خود مي زنند . دومين دليل اين است که هنوز فرهنک ستفاده از رايانه وارد تجارت ايران نشده است .

درمورد طراحي نرم افزارهاي حسابداري حتي مي توان به موسسات خصوصي آموزش حسابداري مراجعه کرد که در امر آموزش از برنامه هاي رايانه ايي بهرمنند و سيستم مخصوص به خود را براي آموزش به هنر آموزان مشغول به تحصيل در آموزشگاه خويش دارند . با اين تفاسير پر واضح است که نرم افزارهاي حسابداري موسسات بزرگ تجاري اختصصاي بوده و دسترسي به آنها غير ممکن است .

اما مي توان تحليل و بررسي را برروي اين معدود نرم افزارهايي که وارد بازار شده اند ادامه داد . اين نرم افزارها را ميتوان نرم افزارهايحسابداري موسسات نيمه کوچک و يا کوچکي دانست که در آن ها فرهنک استفاده از رايانه وجود دارد و به کار تجاري علمي اهميت مي دهند و سعي مي کنند که در راه تجارت از جهان اقتصاد عقب نباشند .


4,000 تومان