4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29486
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2131

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تورم و سرمايه‌گذاران

دانلود تحقیق درمورد تورم و سرمايه‌گذاران

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد تورم و سرمايه‌گذاران

با دانلود تحقیق در مورد تورم و سرمايه‌گذاران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تورم و سرمايه‌گذاران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تورم و سرمايه‌گذاران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تورم و سرمايه‌گذاران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 در طول جنگ جهاني دوم شما يک قرص نان را به قيمت 15 سنت، يک ماشين صفر کيلومتر را به قيمت هزاردلار و يک خانه متوسط را به قيمت 5000دلار خريداري مي‌کرديد. اما امروزه قيمت يک قرص نان، يک ماشين صفر کيلومتر و يک خانه متوسط هماني نيست که در آن زمان بود و قيمت‌ها فرق کرده‌اند، خيلي هم فرق کرده‌اند. در طول 60 سال گذشته ما شاهد تورم‌هاي بسياري بوده‌ايم.

هنگامي که در اواسط 1970 تورم آمريکا دو رقمي شد مردم آن را دشمن درجه يک خود تلقي مي‌کردند و در کشور ما هم که حالا تورم دورقمي است باز مردم آن را دشمن درجه يک خود تلقي مي‌کنند، اما به اين نکته توجه داشته باشيد که نه همه مردم!اگر چه از آن زمان نگراني عمومي مردم آمريکا درباره تورم کاهش پيدا کرده است ولي ترس از تورم هرگز از ميان مردم آنجا رخت بر نبسته است و البته تورم هم هيچ گاه از بين نرفته و ما شاهد تورم‌هاي هر چند اندک در سال‌هاي گذشته در آن کشور بوده‌ايم.قيمت‌ها در مرور زمان افزايش مي‌يابند و همه اين را مي‌دانند. اما عموم مردم درباره عوامل موثر بر تورم اطلاعات چنداني ندارند. چه چيزي باعث تورم مي‌شود و تورم چگونه سطح زندگي شما را تحت تاثير قرار مي‌دهد؟ در اين مقاله در پي پاسخ دادن به چنين سوالاتي هستيم.


4,000 تومان