5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29586
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1738

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري

دانلود تحقیق درمورد سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري

با دانلود تحقیق در مورد سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سازمانهاي اداري تحت نظر مستقيم رهبري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:48 صفحه

قسمتی از فایل:

 نيروهاي مسلح از لحاظ مديريت و فرماندهي تحت تابعيت مقام رهبري هستند. اين امر در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران پيش بيني گرديده كه قبلاً بدان اشاره نموديم.

در ارتباط با اين عنوان قابل ذكر است كه امور اداري، تداركاتي، حقوقي و بودجه‌اي نيروهاي مسلح در صلاحيت وزارت دفاع مي‌باشد (ماده 8 قانون ارتش جمهوري اسلامي ايران مصوب 7/7/1366) و امور مشاورت و فرماندهي و تهيه و توسعه تدابير كلي نظامي و تهيه اطلاعات و طراحي سازمان و تجهيزات و برآوردهاي لجستيكي و هماهنگي‌هاي ديگر به عهده ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران و امور فرماندهي با فرماندهان نيروهاي زميني، دريايي و هوايي است كه فرماندهان عالي آن بوسيله مقام رهبري بدين سمت منصوب مي‌شوند. بطور كلي دفاع از كشور و اجراي مأموريت‌هاي مقرر در قانون اساسي به عهده اين نيروها مي‌باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز برابر قانون اساسي و قوانين عادي داراي وظايفي در درون مرزهاي كشور و نگهباني از انقلاب مي‌باشد و مقام رهبري در اين سازمان نيز فرماندهي عاليه داشته و بالاخره نصب و عزل فرمانده نيروهاي انتظامي بر طبق قانون در اختيار مقام رهبري مي‌باشد.


5,000 تومان