4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29620
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1526

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صادرات نامرئي

دانلود تحقیق درمورد صادرات نامرئي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد صادرات نامرئي

با دانلود تحقیق در مورد صادرات نامرئي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صادرات نامرئي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صادرات نامرئي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صادرات نامرئي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

امروزه جهانگردي و گردشگري مفهوم و جرياني كاملاً متفاوت با گذشته پيدا كرده است ، زمينه اقتصادي آن بيش از بيش افزايش يافته است . گردشگري اكنون بعنوان يك امر اقتصادي نگريسته مي شود ، در نتيجه لزوماً بايد در جريان كار و فعاليت خود تابع هدف معين باشد . مي توان گردشگري را به كالاهاي بازرگاني تشبيه كرد كه نيازمند بازار فروش است تا به خريداران و علاقه مندان عرضه شود . براي آقاهي از اهميت گردشگري در اقتصاد ، بايد آمار مسافران و ميزان هزينه كرد آنها را به صورت دقيق در اختيار داشت.

در آمدهاي حاصل از جهانگردي معرفي نوعي « صادرات نامرئي و پنهان » است ، يعني اين درآمد ، نتيجه فروش خدمات جهانگردي در يك كشور به جهانگردان و مسافران خارجي است . مخارج جهانگردي عكس درآمدها هستند . اين مخارج و هزينه ها كه به سبب مسافرت ابتاع يك كشور به خارج بر كشور تحميل مي شوند ، نشان دهنده نوعي « واردات پنهان » هستند ، يعني اتباع يك كشور ، محصولات و خدمات جهانگردي را از جايي ديگر خريداري كرده اند .

از نظر اقتصادي ، جهانگردي به مراتب بيشتر از آن چه در گمان آيد سود آور است ، در واقع امروزه صنعت جهانگردي آنچنان جريان سرمايه ها ، درآمدها ، هـــزينه ها ، آرايه ارقام مثبت و منفي در توازن حسابهاي دولت ها و انباشت سرمايه ها و سرمايه گذاريها را بوجود آورده است كه تا سي چهل سال پيش در ذهن نمي گنجيد .

هم اكنون جهانگردي بيش از هر فعاليت اقتصادي و صنعتي ديگر در جهان موجب حركت سرمايه ها و انتقال پول ها شده است ، مصارف و درآمدهاي حاصل از جهانگردي به مراتب بيشتر و سريع تر از توليدات ناخالص ملي و صادرات جهاني كالا و خدمات رشد مي يابد . 


4,000 تومان